Donna Klára fut

2013 új kattanása. 10 év után újra elkezdtem futni. Lassan de biztosan megyek előre.

Friss topikok

Címkék

Első reggeli futásom

2013.05.08. 09:57 Dalit

Még életemben nem fordult ilyen elő.

De a  tegnapi napot végigaludtam, és nem mentem futni. Úgyhogy tegnap késő este megszületett bennem egy elhatározás, hogy azért is. Mert 1-től előadásom van, 3-tól fogorvosom, tehát az este kilőve.

És tényleg fejben dől el minden. felkeltem fél 8-kor kávé, net. Utánanéztem mit egyek, mit ne egyek. Ittam egy limonádét, DK bemelegítés itthon, aztán bemelegítés a parton.

5 perc lassú futás, és indulás. Jó kis eső utáni szag, pocsolya kerülgetés. Most elég sokat futottam a kövön is. 

Eredmények

4,6 km

36 perc

7,64 km/óra átlag

7,51 perc/km átlag

Juhééé

A bejegyzés trackback címe:

https://dalitfutasa.blog.hu/api/trackback/id/tr795287687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása