Donna Klára fut

2013 új kattanása. 10 év után újra elkezdtem futni. Lassan de biztosan megyek előre.

Friss topikok

Címkék

Az Első verseny

2013.05.18. 23:37 Dalit

Most csak a tények. Vagy nem? Fantasztikus volt, teljesen lebegek.

A körmöm benőtt, begyulladt, két napig kezeltem, még a ligetbe is sántikálva mentem.

De aztán bekötöttem, brutál fájdalomcsillapító, 

És

Lefutottam:

6 km

43:42

7:17 es km-ek.

DK-s szurkolások, és örömök. Csodálatos nap volt.

befutoen.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dalitfutasa.blog.hu/api/trackback/id/tr655306533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nanga34 2013.08.18. 11:00:19

Ez a kép az oka mindennek :)
süti beállítások módosítása