Donna Klára fut

2013 új kattanása. 10 év után újra elkezdtem futni. Lassan de biztosan megyek előre.

Friss topikok

Címkék

50 perc

2013.05.13. 23:22 Dalit

Ez az utolsó edzés az 5 km-es edzéstervemben.

Olyan álomkor van rajtam, hogy szörnyű. Eredetileg reggel akartam, de aztán valahogy ez meg az volt, végül 2-kor indultam el. Hűvös idő, nagy szél. Amíg a dunaparton mentem még jó volt, de az első kili elég megterhelő volt, aztán valahogy egyre könyebb. A hídon úgy fújt a szél, hogy kicsit nehéz volt levegőt venni, de végigfutottam, aztána Kopaszi gát oda-vissza, egyre könyebben. Visszafele a hídon, volt is egy olyan pillanat, amikor olyan könnyű az egész, és az az érzésem, hogy ezt most akármeddig bírnám.

De pontban 50 percnél megálltam, mert nem akarom most is elkövetni a túlhajtásos híbát. HIhetetlen mennyire doppingol, és erőt ad. 

Utána egy alapos nyújtás, és még egy km séta haza. Most már nyugodtan megyek szombaton a versenyre.

50 perc

6,28 km

8 perces átlagkilométer

A bejegyzés trackback címe:

https://dalitfutasa.blog.hu/api/trackback/id/tr405299199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása