Donna Klára fut

2013 új kattanása. 10 év után újra elkezdtem futni. Lassan de biztosan megyek előre.

Friss topikok

Címkék

Futás csepergő esőben és szikrázó napsütésben

2013.05.11. 11:01 Dalit

Kiderült a végén, hogy imádok reggel, na jó, nekem reggel, de délelött futni.

Ez valami isten volt. Mikor elindultam, még néztem, hogy mindjárt elindul az eső, lehet, hogy nem lesz meg a vágyott 5 km. Tényleg elkezdett cseperegni, de mire visszaértem a Petőfi hídhoz, már elállt. A második körnél pedig kisütött a nap, szikrázott a Duna, egyszerűen észvesztő volt. Most először elfutottam a Cet végéig, és vissza.

Így egészében nagyjából 5 km volt, mert a Runkeeper az elején valami hülyeséget mért, illetve pár száz métert nem mért.

Eredmények. 

Első etapban PB.

7.16 perc /km

Teljes idő. 36:34 plusz bemelegítés

átlag tempó:7,35

átlag sebesség, 7,91

A bejegyzés trackback címe:

https://dalitfutasa.blog.hu/api/trackback/id/tr695294885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása